Colibre

Helpcentrum

Helpcentrum

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen.

Domeinnamen

Wanneer je domeinnaam is geregistreerd via Colibre, dan stellen wij het nodige in zodat je e-mail verstuurd worden naar Colibre. Indien je een domeinnaam via een andere partij hebt geregistreerd dan dient er extra informatie (records) toegevoegd te worden in het configuratiebestand van je domeinnaam (zone file). Via de portaal van Colibre kan je de juiste informatie opvragen via de knop 'DNS setting'. In de meeste gevallen kan je dit zelf invoeren via een portaal van je domeinnaam provider.

Mobiel

Elke moderne smartphone en tablet ondersteunt synchronisatie met Colibre. Je dient in je toestel een account toe te voegen. Dat kan je bij zowel Apple als Android doen via de instellingen van je toestel. Normaal gezien heb je enkel je e-mail adres en je wachtwoord nodig. De overige gegevens worden automatisch opgehaald. In het geval dat het automatische instellen niet functioneert, kan je steeds manueel de gegevens ingeven. Je vindt deze informatie terug in het portaal van Colibre onder de knop 'e-mailinstellingen'

Dienstverlening

Colibre werkt zonder contract en kan dus bijgevolg geen contractuele garanties bieden. U maakt elke dag opnieuw de keuze om met ons verder te werken. Indien onze dienstverlening niet naar wens is, kan u de samenwerking op elk moment stop zetten. Het spreekt voor zich dat Colibre zich op elk moment maximaal inzet om zijn klanten tevreden te houden.